Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro goni konkurencję. Firma posiada już 2 tys. automatów paczkowych

Potentat e-commerce zapewnia, że do końca roku chce poszerzyć swoją sieć do 3 tys. urządzeń

Allegro pochwaliło się posiadaniem ponad 2 tys. automatów paczkowych. Allegro One Box nr 2001 stanął w Warszawie. Jednocześnie firma poinformowała, że do końca roku chce postawić w Polsce przynajmniej 3 tys. maszyn tego typu. Potentat e-commerce zapewnia przy tym, że dostawa One Box stała się jedną z trzech najpopularniejszych na Allegro metod dostawy, które sprzedawcy udostępniają w swoich ofertach.

Przeczytajcie także: Blik przejmuje Viamo. To słowacki operator płatności mobilnych

Operator platformy zakupowej przekonuje, że ważna jest nie tylko liczba maszyn, ale też wprowadzane w nich funkcje. Firma ułatwia np. jednoczesne odbieranie przesyłek wielu klientom z pomocą kolorowego światła, które prowadzi do konkretnej skrytki. Zielone automaty wyposażone są w czujniki jakości powietrza, można w nich nieodpłatnie zostawiać elektrosprzęt, a za każde 10 przesyłek firma sadzi drzewo w imieniu klienta. Pilotażowo sprawdzane jest wykorzystanie w usłudze rowerów cargo, a także obsługa zwrotów opakowań kartonowych.

Przeczytajcie także: Sprzedawcy mogą już rejestrować się na wszystko.pl

Allegro informowało o uruchomieniu własnej sieci automatów paczkowych na początku 2021 roku. Jego partnerem w tym projekcie została firma Modern-Expo. Jesienią pierwsze maszyny ustawiono w Warszawie, potem z usługi mogli korzystać także mieszkańcy Poznania, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Gdańska, Wrocławia, Krakowa i Katowic. Rodzimy gigant e-commerce zapewnił przy tym, że zamierza dostarczac paczki także do mniejszych miast. W tym celu podpisał umowę z koncernem paliwowym Shell oraz siecią sklepów Stokrotka.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies