Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro zmienia sposób wystawiania ofert. Łatwiej wyszukacie i porównacie ceny takich samych produktów

Operator platformy e-commerce przekonuje, że na zmianie skorzystają zarówno kupujący, jak i sprzedający

Allegro poinformowało o zmianie sposobu, w jaki sprzedawcy wystawiają produkty na platformie e-commerce. Od 1 sierpnia można wystawić jedynie towary, które znajdują się w Katalogu Produktów Allegro. Operator serwisu zapewnia, że zwiększy to przejrzystość prezentowania asortymentu i ułatwi klientom poruszanie się po stronie internetowej, a zwłaszcza porównywanie ofert różnych sprzedających.

Przeczytajcie także: Za pomocą Autopay będzie można płacić w internecie

Od dzisiaj sprzedający w trakcie tworzenia ogłoszenia musi odnaleźć odpowiedni produkt w Katalogu i przypisać do niego swoją ofertę (podając m.in cenę, warunki dostawy i ewentualnego zwrotu). Jeżeli produktu nie ma jeszcze w Katalogu, należy utworzyć w nim nową pozycję na podstawie swojej oferty. W efekcie wszystkie oferty prezentujące jeden produkt, będą ze sobą powiązane. Klient nie tylko znajdzie to, czego szukał, ale też dowie się w prosty sposób, który sprzedawca oferuje najlepszą cenę albo krótki czas dostawy.

Przeczytajcie także: Biedronka tworzy sklep internetowy

Jednocześnie operator platformy informuje, że zmiana ta stanowi element większej przebudowy – w najbliższych latach firma chce stworzyć Katalog, w którym zostaną zebrane i opisane wszystkie produkty dostępne w ofertach wystawionych przez sprzedających. Dla tych ostatnich również ma to być ułatwienie: spędzą oni mniej czasu na przygotowaniu i wystawianiu ofert. Osoby szukające informacji na temat zmian, znajdą je na stronie serwisu – wśród materiałów informacyjnych nie zabrakło najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi do tychże.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies