Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost coraz bardziej międzynarodowy. Marka pojawiła się w Portugalii i Hiszpanii

Po przejęciu Mondial Relay powstała największa platforma dostaw dla e-commerce w Europie

InPost poinformował o wprowadzeniu swojej marki na rynkach Półwyspu Iberyjskiego. To efekt rebrandingu marki Mondial Relay w tym regionie. Grupa podała, że w Hiszpanii posiada obecnie 3,2 tys. punktów odbioru paczek. Rozwojowi sieci paczkomatów ma sprzyjać podpisanie umowy z operatorem stacji paliw Galp (570 punktów). Pierwsze automaty pojawią się w największych miastach kraju: Madrycie, Barcelonie, Sewilli i Walencji.

Przeczytajcie także: Meta likwiduje portfel Novi

Obecne zmiany są efektem transakcji, którą InPost zakomunikował w połowie marca 2021 roku. Spółka zapowiedziała wówczas, że przejmie za ponad 0,5 mld euro Mondial Relay – francuską firmę dostarczającą przesyłki. Informowano, że platforma posiada blisko 16 tys. punktów odbioru i nadania we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Transakcję sfinansowano długiem i sfinalizowano przed rokiem.

Przeczytajcie także: Polka awansuje w globalnych strukturach Mastercarda

Wprowadzenie marki InPost w Hiszpanii oraz Portugalii to nie koniec zmian – spółka unowocześniła także wizerunek marki Mondial Relay. Firma nie zrezygnuje z niej we Francji, Belgii i Holandii. Tylko w lipcu we Francji ma się pojawić 1 tys. automatów paczkowych z logo Mondial Relay. Jednocześnie podmiot przypomniał, iż przejęcie francuskiej firmy sprawiło, że powstała największa platforma dostaw dla e-commerce w Europie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies