Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard uruchamia platformę GdzieZamieszkac.com. To narzędzie dla osób szukających nowego miejsca do życia

Rozwiązanie powstało z myślą o obywatelach Ukrainy, ale może się przysłużyć także innym osobom

Mastercard udostępnił platformę internetową GdzieZamieszkac.com. Prezentuje na niej przybliżone koszty życia w różnych regionach kraju i konkretnych miejscowościach. Tworząc narzędzie wykorzystano dane Głównego Urzędu Statystycznego oraz informacje dotyczące trendów zakupowych. Rozwiązanie jest darmowe i dostępne w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim.

Przeczytajcie także: Klienci Nest Banku mogą korzystać ze SwatchPay

Platforma GdzieZamieszkac.com nie wymaga rejestracji czy logowania, ale uzyskanie wyników dopasowanych do sytuacji danego użytkownika wymaga podania podstawowych informacji. Są to m.in. wielkość gospodarstwa domowego, wykonywany zawód czy preferowany sposób transportu. Analizy aktualizowane są zgodnie z cyklem odświeżania informacji podawanych przez GUS. Twórcy przekonują, że rozwiązanie jest kierowane w pierwszej kolejności do obywateli Ukrainy, ale może też stanowić bazę wiedzy dla innych osób poszukujących nowego miejsca zamieszkania.

Mastercard zapewnia, że analizuje dostępne dane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i ochrony prywatności. Zastosowano narzędzia agregacji i anonimizacji danych, które sprawiają, że informacje dotyczące konkretnych transakcji pozostają niewidoczne. Amerykańska organizacja przekonuje, że wyklucza to np. możliwość identyfikacji konkretnych podmiotów.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w serwisie mojePZU

Warto przypomnieć, że przeszło dwa lata temu Mastercard uruchomił platformę KiedyDoSklepu.pl. Ta witryna również analizowała trendy zakupowe, ale pozwalała określić, jaki ruch panuje w sklepach na terenie całego kraju. Narzędzie miało pomóc w planowaniu zakupów podczas pandemii.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies