Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polka awansuje w globalnych strukturach Mastercarda. Marta Życińska skupi się m.in. na współpracy organizacji z fintechami

Życińska dołączyła do Mastercarda 6 lat temu, wcześniej pracowała m.in. dla PZU i Orange

Organizacja Mastercard poinformowała, że 1 lipca Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B. Awans sprawi, że menedżerka skupi się na marketingu usług przedpłaconych (Prepaid Management Service) oraz współpracy Mastercarda z fintechami, w tym w ramach programów Start Path, Engage i Fintech Express.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadza terminal płatniczy

Marta Życińska dołączyła do zespołu Mastercard 6 lat temu i kierowała działem marketingu w polskim oddziale amerykańskiej organizacji. W 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Dzięki temu odpowiadała za strategię oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.

Przeczytajcie także: Karty Zen zmieniają wygląd

Jak informuje Mastercard, Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University. Przed związaniem się z obecnym pracodawcą, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w PZU, gdzie m.in. przeprowadziła rebranding. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, w której kierowała departamentem komunikacji B2C.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies