Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci Castoramy w prosty sposób rozłożą płatności na raty. To efekt wdrożenia usługi Mastercarda

Wcześniej rozwiązanie pojawiło się w sieci Eurocash Cash & Carry, korzystać mogą z niego posiadacze kredytówek BNP Paribas

Klienci sklepów Castorama mogą w prosty sposób rozkładać płatności na raty. To efekt uruchomienia usługi "Płać w ratach", rozwijanej przez Mastercard. Na razie z rozwiązania będą mogli skorzystać wyłącznie posiadacze kredytówek wydanych przez BNP Paribas. Narzędzie umożliwia rozłożenie zakupów o wartości minimum 400 zł na 3, 6 lub 12 równych, miesięcznych rat.

Przeczytajcie także: LoyRise chce pomóc małym biznesom lojalizować klientów

Usługa nie jest skomplikowana, a klient ma do niej dostęp podczas płatności na terminalu. Po wpisaniu kodu PIN należy wybrać płatność w ratach i zadeklarować ich liczbę. Na ekranie urządzenia wyświetli się łączna kwota zakupu wraz z wysokością pierwszej raty oraz łączna kwota do spłaty. Pozostaje potwierdzić płatność poprzez zielony przycisk na terminalu. Z usługi można korzystać wielokrotnie.

Rozwiązanie jest o tyle ciekawe, że nie wymaga dodatkowych formalności, np. zawierania umowy o kredyt konsumencki. Proces przebiega szybko, a jednocześnie jest przejrzysty dla klienta, który zna finalny koszt zakupu. Warto dodać, że BNP Paribas przygotował promocję: do 25 lipca br. oprocentowanie stałe wynosi 0 proc., podobnie jest z prowizją. Partnerami wdrożenia są Fiserv i Worldline.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wprowadza nowy rachunek

Mastercard zapowiedział usługę "Płać w ratach" jeszcze pod koniec 2020 roku. Kilka miesięcy później okazało się, że rozwiązanie będzie dostępne w halach Eurocash Cash & Carry (także i w tym przypadku mogli z niego skorzystać klienci BNP Paribas). Dla detalistów rozwiązanie jest szansą na przyciągnięcie klientów, z kolei wydawcy kart kredytowych mogą na szeroką skalę zaoferować atrakcyjne narzędzie. To ważne, ponieważ konsumenci coraz częściej wybierają np. płatności odroczone, na czym tracą kredytówki.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies