Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Opera ułatwia zakupy online. W przeglądarce pojawiła się funkcja Shopping Corner

Rozwiązanie pojawia się w kilku krajach, w tym w Polsce, gdzie jego rozwój wspiera serwis Ceneo

Przeglądarka Opera doczekała się nowej funkcji: Shopping Corner. Rozwiązanie powstało z myślą o klientach e-sklepów i w założeniu ma pomóc oszczędzać czas i pieniądze. Partnerami nowego projektu zostali Ceneo w Polsce, Amazon w USA, Idealo w Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Przeczytajcie także: Apple Pay Later pozwoli podzielić należność na cztery raty

Twórcy określają Shopping Corner mianem bramki zakupowej wbudowanej w pasek boczny przeglądarki Opera. Klient nie musi już otwierać wielu kart w przeglądarce, wystarczy, że wpisze markę i nazwę poszukiwanego produktu w nowym narzędziu. Potem może przewijać oferty i wybierać te, które go interesują. Usługa oferuje też rabaty i promocje, kody promocyjne można znaleźć w sekcji "Kupony".

Funkcja "Popularne Sklepy" daje wgląd, jak sama nazwa wskazuje, w ofertę najpopularniejszych, ale też cieszących się największym zaufaniem sklepów. Z kolei opcja "Continue" pozwala po zamknięciu karty powrócić do miejsca, w którym przerwano zakupy. Shopping Corner zawiera też sekcję "Shopping News", która daje dostęp do najnowszych wiadomości na temat trendów, wydarzeń oraz okazji.

Przeczytajcie także: Strategiczna współpraca Revoluta i Tink

To kolejne narzędzie, które twórcy Opery opracowali z myślą o zakupach online. Jesienią 2021 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o usłudze Dify, która pozwala odzyskać część pieniędzy wydanych w sklepach internetowych. Także i to rozwiązanie działa bezpośrednio w przeglądarce, zostało ono zintegrowane z Shopping Corner. Przedstawiciele firmy zapewniają, że dodatki te nie wpływają na wydajność samej przeglądarki.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies