Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowość dla klientów korporacyjnych ING. Mogą korzystać z Blika

Użytkownicy ING Business, aby korzystać z Blika, muszą pobrać najnowszą wersję aplikacji

ING pochwalił się, że uruchomił, jako pierwszy na rynku, usługę Blik dla klientów korporacyjnych. W efekcie z rozwiązania płatniczego będą mogli korzystać użytkownicy aplikacji ING Business (aby to zrobić, należy ją zaktualizować). Przy użyciu kodów Blik klienci mogą płacić online, na terminalach, wypłacać gotówkę w oznaczonych bankomatach w kraju, a także wpłacać ją we wpłatomatach ING i sieci Planet Cash.

Przeczytajcie także: UOKiK nałożył karę na Vinted

Płatności kodami Blik dla biznesu działają tak samo, jak w przypadku klientów indywidualnych. O taką usługę zabiegać mieli sami klienci, którzy z Blika korzystają już prywatnie. Kod generuje się w aplikacji mobilnej ING Business, a transakcję potwierdza kodem PIN. Narzędzia można używać jako alternatywy dla kart służbowych. Instytucja podała też, że w ciągu tygodnia od uruchomienia usługi zarejestrowano ponad 1,5 tys. aktywacji Blika dla biznesu, a wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł.

Przeczytajcie także: Citigroup odracza sprzedaż detalu w Polsce

To kolejna w ostatnim czasie nowość od ING dla biznesu. Wczoraj okazało się, że bank już na szeroką skalę wdrożył aplikację do przyjmowania płatności zbliżeniowych. Rozwiązanie o nazwie ING eTerminal można pobierać z marketu Google Play, a zrobią to wszyscy zainteresowani tym klienci biznesowi banku. eTerminal to aplikacja na telefony z systemem Android, dysponujące modułem zbliżeniowym NFC. Po zainstalowaniu na nich terminala aplikacyjnego ich użytkownicy mogą przyjmować płatności zbliżeniowe kartami, smartfonami lub zegarkami bez żadnych dodatkowych urzadzeń.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies