Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aplikacja PeoPay Kids w nowej odsłonie. Młodsi klienci banku mogą liczyć na opcje personalizacji

Instytucja zapewnia, że łatwiej będzie dzieciom zmienić wygląd apki

Bank Pekao poinformował o wprowadzeniu nowej funkcji w aplikacji PeoPay Kids. Młodsi klienci instytucji będą mogli dostosować wygląd apki do swoich preferencji: zmienić tło oraz wybrać opcje ikon. Bank przekonuje, że proces zmiany wyglądu aplikacji został uproszczony. Nowe funkcje dostępne są w PeoPay Kids w wersji 1.6.0 lub wyższych.

Przeczytajcie także: TryPay kupuje od BillTech platformę do opłacania rachunków

Aby skorzystać z nowych rozwiązań, użytkownik PeoPay Kids powinien po wejściu w menu wybrać w prawym górnym rogu opcję "Wygląd aplikacji". W kolejnym kroku można wskazać trenera (Lis, Żubr, Złotówka), preferowane tło oraz ikony i potwierdzić te decyzje kliknięciem. Klient może w każdej chwili wrócić do starszych ustawień albo zdecydować się na kolejne zmiany.

Personalizacja wyglądu PeoPay Kids to tylko część nowości, jakie w ostatnim czasie Pekao zaproponował młodszym klientom. Bank w połowie marca ogłosił, że w apce pojawiły się np. płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych z użyciem kodów Blik czy wypłaty gotówki z bankomatów za pomocą tychże. Wśród nowych funkcji pojawiły się także wysyłanie i otrzymywanie przelewów Blik na telefon oraz powiadomienia push, które oznaczają szybki dostęp do informacji o nowych usługach i transakcjach.

Przeczytajcie także: Francuski insurtech Alan pozyskał od inwestorów 183 mln euro

W najnowszym komunikacie bank podał, że z pakietu PeoPay Kids (składają się na niego Konto Przekorzystne, rachunek oszczędnościowy Mój Skarb i PeoPay Kids) korzysta blisko 75 tys. młodych klientów. Kartą Mastercard PeoPay Kids wykonali oni ponad 3 mln transakcji na kwotę 35 mln zł (średnia kwota jednej transakcji to 11 zł). W swoich wirtualnych skarbonkach, których łącznie mają już ponad 90 tysięcy, dzieci zgromadziły ponad 37 mln zł.

Więcej informacji na temat bankowości dla dzieci znajdziecie w raporcie przygotowanym przez redakcję cashless.pl. Zawiera on np. opis usług oferowanych młodym klientom, a wykorzystane dane pochodzą m.in. z ankiet przeprowadzonych wśród bankowców.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies