Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
iTaxi wprowadza nową usługę. iPaczka to platforma kurierska z dostawami tego samego dnia

Początkowo rozwiązanie będzie dostępne w Warszawie i okolicach, ale za kilka miesięcy ma się pojawić w kilku innych miastach

Spółka iTaxi ogłosiła uruchomienie nowej usługi: iPaczka. Polega ona na dostarczaniu przesyłek w obrębie jednego miasta, tego samego dnia. Początkowo rozwiązanie będzie dostępne na terenie Warszawy i okolic, ale w III kwartale 2022 roku pojawi się także w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Olsztynie. Podmiot wykorzysta do transportu własną flotę kurierów.

Przeczytajcie także: Autopay uruchomił płatności za paliwo na stacjach benzynowych

Firma wyjaśnia, że iPaczka kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, zwłaszcza tych z rynku e-commerce. Jednak klienci indywidualni również mogą skorzystać z tego narzędzia. Cena usługi znana jest klientowi w chwili składania zlecenia, a pomocne w prowadzeniu biznesu mogą się okazać zbiorcze faktury. iTaxi zwraca także uwagę na łatwy w obsłudze panel użytkownika. Klient musi zarejestrować się na platformie, podać adres odbioru i dostawy paczki, opłacić zlecenie i wydrukować etykietę. Postęp dostawy można śledzić na stronie.

Nowa usługa dostępna jest w dwóch planach: Standard oraz Premium. W tym pierwszym maksymalny wymiar przesyłki to 50x50x50 cm, a waga wynosi do 10 kg. Dostawa pod wskazany adres powinna być zrealizowana do 3 godzin. W pakiecie Premium klient może liczyć na natychmiastowy (kilkanaście minut) odbiór przesyłki oraz bezpośrednią dostawę pod wskazany adres. Ten plan przewiduje realizację nietypowych zleceń.

Przeczytajcie także: E-bilety autostradowe pojawią się wkrótce w apce SGB Mobile

iTaxi to rozpoznawalna na polskim rynku firma technologiczna, łącząca przez aplikację taksówkarzy i pasażerów. Rozwiązanie jest dostępne w blisko 100 miejscowościach. Szerzej kojarzony jest także pomysłodawca tego biznesu – Stefan Batory, który w ostatnich latach skupia się na rozwoju innego projektu: Booksy. To platforma do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, ale też w bankach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies