Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro rozbudowuje sieć punktów nadań i odbiorów Allegro One Punkt. Znalazły się w niej lokalizacje Furgonetki

Do tej pory w ramach metody Allegro One Punkt kupujący mogli odbierać przesyłki w salonikach Kolporter i punktach epaka.pl

Allegro poinformowało, że rozszerzyło usługę Allegro One, czyli sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek. W rozwiązaniu Allegro One Punkt obok możliwości odbierania paczek w salonikach Kolporter i punktach epaka.pl, pojawiła się trzecia opcja – 155 lokalizacji firmy Furgonetka. Sprzedawcy mogą w nich nadawać, a klienci odbierać przesyłki.

Przeczytajcie także: Wkrótce ruszy serwis OpiniaBankowa.pl

Rodzimy potentat e-commerce nie tylko rozbudowuje pod swoją marką sieć punktów odbioru i wysyłki, ale też promuje ją z pomocą cennika. Jakiś czas temu okazało się, że kwota pobierana przez serwis od sprzedającego zostanie powiązana z wartością zamówienia. W efekcie oznacza to podwyżki, ale nie dla wszystkich – spółka wyjaśniła, że w przypadku metod dostawy Allegro One Box i Allegro One Punkt (a do tego grona dołączone zostały lokalizacje firmy Furgonetka) opłata nie będzie pobierana bez względu na wartość zamówienia.

Warto przypomnieć, że w połowie tego roku na rynku mają się pojawić pierwsze automaty paczkowe z logo Furgonetki. Firma działająca w branży logistycznej chce stworzyć otwartą sieć maszyn do nadawania i odbierania przesyłek. Podmiot przygotował aplikację, z pomocą której można sprawdzić, jak w danej lokalizacji będzie wyglądał automat paczkowy (w tym celu zastosowano tzw. rozszerzoną rzeczywistość), i poinformować o tym Furgonetkę.

Przeczytajcie także: Zbigniew Jagiełło został szefem rady nadzorczej MCI Capital

Swoje automaty stawia też samo Allegro. Na początku roku firma chwaliła się, że uruchomiła ich już przeszło 1 tys., a maszyny pracują w Warszawie, Poznaniu, Bydgoszczy, Łodzi, Gdyni, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Jednocześnie spółka zadeklarowała, że do końca br. nowa sieć będzie obejmować minimum 3 tys. automatów w całej Polsce, także w mniejszych miastach. W tym celu podpisano umowę z koncernem paliwowym Shell oraz siecią sklepów Stokrotka. Choć do potentata rynku, którym jest InPost z ponad 16 tys. maszyn, Allegro jeszcze bardzo daleko, to preferencyjny cennik, jaki platforma e-commerce stosuje przy wysyłkach do jej urządzeń, może przyczynić się do wzrostu popularności tej metody.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies