Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blue Media i Brutto.pl nawiązały współpracę. Sklepy internetowe korzystające z usług sopockiej spółki zyskują łatwy dostęp do finansowania

Proces wnioskowania o środki odbywa się w pełni online, a spłata zobowiązania jest uzależniona od przychodów firmy

Firma Blue Media poinformowała, że sklepy internetowe używające jej systemu Płatności Online (łącznie jest ich 33 tys.) mogą skorzystać z usługi finansowania od Brutto.pl – fintechu z grupy PragmaGO. Rozwiązanie działa w modelu revenue based financing, co oznacza, że wysokość finansowania oraz dziennej spłaty zależna jest od przychodów sklepu. Za sprawą partnerstwa sprzedawcy nie muszą poddawać się weryfikacji tożsamości ani wypełniać formularzy dot. danych finansowych.

Przeczytajcie także: Porównywarka KioskPolis.pl ma nowego inwestora

Spółka Brutto specjalizuje się w finansowaniu dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Składanie wniosków o środki odbywa się w pełni online. Pozyskane w ten sposób pieniądze można wykorzystać na dowolny cel biznesowy: zakup nowych towarów, pensje czy inwestycje w usługi marketingowe. Spłata zobowiązania odbywa się w cyklach dziennych i stanowi stały procent obrotu danego sklepu. Pieniądze są automatycznie pobierane z salda firmy na koncie Blue Media.

Przeczytajcie także: Trwały nośnik KIR-u trafia do e-commerce

Z oferty mogą skorzystać podmioty e-commerce, które używają na co dzień Płatności Online Blue Media i zarejestrują się w serwisie Brutto.pl. Warunkiem jest minimum trzymiesięczna historia transakcji zrealizowanych za pośrednictwem Blue Media. Decyzja o przyznaniu finansowania opiera się na wynikach sprzedażowych sklepu, które są weryfikowane na podstawie danych z konta w Blue Media. Sklep może liczyć na finansowanie w kwocie do 50 tys. zł przy całkowitym koszcie wynoszącym 15 proc. kwoty finansowania za maksymalnie 15-miesięczny okres spłaty.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies