Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost uruchamia szybkie zwroty w aplikacji. Drukowanie etykiet nie będzie potrzebne

Aby zwrócić przesyłkę, wystarczy wygenerować kod w aplikacji i skorzystać z dowolnego paczkomatu

InPost poinformował o uruchomieniu nowej usługi: szybkich zwrotów w aplikacji. Odbędzie się to bez konieczności drukowania etykiety. Klient może zwrócić paczkę zaraz po jej odebraniu, a nada ją w dowolnym paczkomacie. Firma zapewnia, że cały proces jest intuicyjny i prosty, a użytkownik apki może w niej śledzić drogę powrotną przesyłki.

Przeczytajcie także: Zmiany w ubezpieczeniu dla klientów Revoluta

Jak wygląda proces zwrotu przesyłki w aplikacji InPost Mobile? Użytkownik powinien w niej wybrać ikonę "Zwróć". Paczkę do zwrotu można wybrać z listy przesyłek albo przez sekcję "Wyszukaj sklep" – wystarczy w niej wpisać nazwę sklepu, do którego chce się zwrócić towar (trzeba zaznaczyć, że usługi zwrotu nie oferują wszystkie sklepy).

W kolejnym kroku klient wypełnia dane zwrotu i klika "Zwróć przesyłkę". W części przypadków to wystarczy – użytkownik otrzyma kod zwrotu w aplikacji oraz w mailu. Część zwrotów będzie jednak wymagała akceptacji przez sklep – należy na nią poczekać. Użytkownik jest zobowiązany spakować i zabezpieczyć paczkę. Z użytego już raz pudełka trzeba usunąć starą etykietę i napisać na opakowaniu kod zwrotu. Z tak przygotowaną przesyłką wystarczy udać się do paczkomatu i w jego czytniku zeskanować kod QR z aplikacji lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie maszyny. Pozostaje włożyć przesyłkę do wskazanej skrytki.

Przeczytajcie także: W aplikacji Spoko pojawią się płatności Google Pay

InPost sukcesywnie rozbudowuje możliwości swojej aplikacji mobilnej. Pod koniec listopada 2020 roku firma umożliwiła nadawanie w niej paczek – także bez konieczności drukowania etykiet. Deklarowano wówczas, że to najbardziej skomplikowana usługa w historii firmy, nad którą pracowano blisko rok. Apka InPostu dostępna jest w Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery. Firma we wrześniu 2021 roku podawała, że z rozwiązania tego korzysta 7 mln osób.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies