Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Eobuwie.pl zmienia nazwę. O klientów powalczy teraz spółka Modivo

Zmiana była wcześniej komunikowana, a wynika m.in. z planów ekspansji międzynarodowej

Spółka eobuwie.pl poinformowała, że zmieniła nazwę na Modivo. Od dzisiaj wszelkie czynności formalno-prawne firma będzie realizować pod tą nazwą. Zmiana ta była wcześniej komunikowana, należy też zaznaczyć, że nie zmieni się nazwa platformy e-commerce – obuwie i akcesoria wciąż będą dostępne na eobuwie.pl.

Przeczytajcie także: Allegro uruchomi program AlleProgres

Marka Modivo nie jest nowym tworem, funkcjonuje pod nią sklep internetowy z odzieżą, obuwiem, torebkami czy akcesoriami. Nawiązano zatem do modowego brandu oferującego szerszą ofertę produktów. Firma tłumaczy, że zmiana nazwy podyktowana jest planami ekspansji zagranicznej (Modivo jest łatwiejsze do wymówienia) oraz giełdowego debiutu.

Przeczytajcie także: Fitqbe trafił na listę małych instytucji płatniczych

Spółka eobuwie.pl z grupy CCC w połowie lipca ubiegłego roku informowała o zawarciu umowy z SVF II Motion Subco, podmiotem z grupy kapitałowej japońskiego Softbanku. Przewidywała ona objęcie przez Japończyków obligacji wyemitowanych przez eobuwie o wartości 500 mln zł. Obligacje zostaną wykupione po trzech latach albo zamienione na akcje, jeśli eobuwie zdecyduje się przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną i wejść na giełdę. Działania te podwyższyły wartość polskiej spółki do poziomu 6 mld zł.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies