Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Furgonetka uruchamia nową usługę. To system zwrotów dla sklepów internetowych

System jest bezpłatny i można go zintegrować ze sklepem internetowym

Furgonetka, firma działająca w branży logistycznej, poinformowała o uruchomieniu systemu obsługi zwrotów w e-commerce, z którego mogą korzystać zarówno sprzedawcy, jak i ich klienci. Rozwiązanie jest darmowe, można je zintegrować z każdym sklepem online.

Przeczytajcie także: Ubezpieczonych w TU Zdrowie obsłuży asystent głosowy

W panelu online sprzedawcy konfigurują najważniejsze ustawienia: adres do zwrotu, czas na odstąpienie od umowy czy na zwrot pieniędzy. W oparciu o te dane generowany jest dokument Polityka Zwrotów, zweryfikowany przez prawników Furgonetki.

Następnie sprzedawca w witrynie sklepu powinien udostępnić podstronę "zwrot", przenoszącą klienta do prostego formularza. Kupujący może w ten sposób zlecić zwrot produktów. Właściciele e-sklepów mogą też na bieżąco monitorować informacje o każdym zwrocie i podejmować odpowiednie działania. Furgonetka deklaruje, że na każdym etapie korzystania z systemu zapewnia użytkownikom bezpłatne wsparcie techniczne.

Przeczytajcie także: Wartość gotówki w obiegu przekroczyła już 355 mld zł

Jak to wygląda z perspektywy konsumenta? Aby dokonać zwrotu za pośrednictwem narzędzia Furgonetki należy zalogować się do panelu zwrot na stronie danego e-sklepu – znajdują się tam wszystkie zamówienia konsumenta. Następnie trzeba wybrać produkt do zwrócenia i ustalić szczegóły przesyłki, m.in. sposób pakowania i opcję dostawy. Użytkownik ma do wyboru usługi 12 różnych przewoźników.

Klient opłaca przesyłkę lub korzysta z darmowego zwrotu – to zależy od polityki danego sklepu. Ostatni etap to nadanie przesyłki. Konsument otrzyma zwrot środków w tej samej formie, w jakiej płacono za produkt. Nastąpi to w ciągu maksymalnie 14 dni. Użytkownik może na bieżąco śledzić informacje o wszystkich zwracanych przez siebie produktach, znajdzie je w panelu na stronie Furgonetka.pl lub w aplikacji mobilnej firmy.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies