Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank wprowadza mSzafir. Z usługi do zdalnego zawierania umów i podpisywania pism skorzystają klienci detaliczni

Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir dostarcza klientom mBanku KIR

mBank poinformował, że jego klienci detaliczni, zarówno indywidualni, jak i firmowi, mogą podpisywać umowy i pisma urzędowe kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir. Ma on taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a dokumenty można podpisać z dowolnego miejsca.

Przeczytajcie także: PKO BP stawia na mobilną autoryzację

mSzafir, który został opracowany i jest oferowany przez KIR, eliminuje potrzebę użycia fizycznych urządzeń, np. czytnika i karty, znika też potrzeba udawania się do punktu sprzedaży. W efekcie prowadzenie spraw prywatnych, biznesowych i urzędowych może się odbywać całkowicie online. Podpis nie wymaga też instalowania lub konfigurowania przez użytkownika dodatkowego oprogramowania.

Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir dostępny jest w dwóch wariantach: w wersji jednorazowej, służącej do podpisania pojedynczego dokumentu (do 10 MB wagi), oraz z długim terminem ważności, na rok lub dwa lata (umożliwia podpisanie od tysiąca to 100 tys. dokumentów). Do każdego podpisu dołączony jest znacznik czasu, zapewniający długotrwałą wartość dowodową.

Przeczytajcie także: Visa uruchomiła nową loterię dla płacących kartami

Potwierdzenie tożsamości klienta przy podpisie jednorazowym odbywa się w bankowości elektronicznej banku, a wykorzystywane jest do tego inne narzędzie KIR-u – mojeID. W przypadku podpisu z długim okresem ważności w autoryzacji wykorzystywana jest aplikacja mSzafir. Podpis można kupić na stronie mSzafir, a ceny zaczynają się od 15 zł netto miesięcznie. mBank zaznacza, że nie pobiera dodatkowej opłaty.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies