Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost z własnym systemem płatności? Firma zarejestrowała znak towarowy InPost Pay

Znana z rynku przesyłek spółka dywersyfikuje swój biznes. Niedawno zapowiedziano m.in. rozwój platformy InPost Fresh. Wygląda na to, że chce mieć też własny system płatności

Firma InPost zarejestrowała w Urzędzie Patentowym nowy znak towarowy: InPost Pay. Z informacji dostępnych na stornie instytucji wynika, że zgłoszenia dokonano 9 listopada, a w połowie miesiąca ujawniono rejestrację. Jako pierwszy zwrócił na to uwagę serwis dlahandlu.pl. Biuro prasowe InPostu poproszone przez cashless.pl o szczegóły nowego projektu, odmówiło komentarza. A sam znak wygląda tak:

Przeczytajcie także: Fintech N26 opuszcza USA dwa lata po debiucie

InPost Pay, jeśli operator rzeczywiście będzie chciał wprowadzić na rynek taką usługę, najprawdopodobniej będzie systemem płatności firmy kurierskiej. Wskazuje na to klasyfikacja znaku w Urzędzie Patentowym. Mowa jest m.in. o oprogramowaniu do płatności, terminalach, obsłudze i przetwarzaniu transakcji, także tych bezdotykowych i internetowych. Jeśli spółka Rafała Brzoski wprowadzi takie rozwiązanie, będzie kolejną firmą, która wychodzi poza swój pierwotny obszar działalności i zabiera się za obsługę finansów. Dobrym przykładem jest Allegro, a spoza Polski Apple czy Google.

Przeczytajcie także: Revolut wreszcie uruchamia Apple Pay dla juniorów

W ostatnich dniach pojawiło się sporo doniesień na temat InPostu. Firma kurierska nawiązała na rynku brytyjskim współpracę z eBayem. Obecnie spółka posiada w tym kraju 2,5 tys. paczkomatów, ale za trzy lata ma ich być 10 tys. Rafał Brzoska zapowiedział też rozwój platformy InPost Fresh, służącej do zamawiania produktów ze sklepów – dotyczy to zarówno pojawienia się w kolejnych miastach, jak i dodania nowych partnerów.

Źródło: Dla Handlu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies