Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank zapowiada nowe usługi. Stworzy m.in. platformę e-commerce i asystenta płatności

Instytucja zapowiedziała także, że kredyty hipoteczne będzie można zaciągać online

mBank przedstawił strategię na lata 2021-2025: "Od ikony mobilności do ikony możliwości". Instytucja akcentuje w niej dalszy rozwój cyfrowych rozwiązań oraz kwestie bezpieczeństwa i wygody. Pojawiły się m.in. zapowiedzi udostępnienia przestrzeni do przechowywania dokumentów klientów i uruchomienia asystenta płatności (wsparcie w zarządzaniu finansami). Mniejsze firmy mogą z kolei liczyć na panel do zarządzania biznesem. Połączy on sprawy administracyjne, księgowość oraz kwestie prawne.

Przeczytajcie także: Cinkciarz udostępnił superaplikację

Bank zamierza kłaść spory nacisk na rozwój w cyfrowej rzeczywistości. Za kilka lat połowa sprzedaży i obsługi klienta ma się odbywać za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Cyfrowo będą np. udzielane kredyty hipoteczne (dzięki temu spółka chce się znaleźć w pierwszej trójce kredytodawców). mBank zamierza też zwiększać udział w obsłudze segmentu e-commerce. Sprzedających i kupujących będzie obsługiwać z pomocą nowej platformy zbudowanej z mOkazji oraz bramki Paynow.

W nowej strategii nie zapomniano o segmencie korporacyjnym. mBank chce, by w połowie dekady 90 proc. klientów z tego rynku podpisywało umowy elektronicznie. Przewidziany dla nich proces kredytowy ma być przebudowany. Bank będzie skupiać się na klientach z perspektywicznych branż, a tych z tradycyjnych sektorów zamierza wspierać m.in. finansując zieloną transformację. Instytucja uruchomi też własne towarzystwo funduszy inwestycyjnych.

Przeczytajcie także: Twisto już oficjalnie przejęte przez Zip

Do 2050 roku mBank chce być neutralny klimatycznie. Spółka zamierza wymieniać flotę na pojazdy o niskiej emisyjności, zmniejszać ilość odpadów, eliminować plastikowe karty oraz ograniczać zużycie papieru. Każdy wprowadzany do oferty produkt będzie oceniany pod kątem jego wpływu na środowisko i społeczeństwo. Firma zamierza nadal współpracować z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i wspierać programy edukacji matematycznej za pośrednictwem mFundacji.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies