Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
W App Store pojawiła się aplikacja RestBill. Można nią uregulować rachunek w restauracji bez udziału obsługi

Wcześniej apka pojawiła się w Google Play. Na razie rozwiązanie działa w dwóch lokalach

Spółka Restbill poinformowała za pośrednictwem mediów społecznościowych, że jej aplikacja o tej samej nazwie pojawiła się w markecie App Store (wcześniej program był już dostępny w Google Play). Oprogramowanie powstało z myślą o restauracjach i barach, a jedną z jego funkcji jest opłacanie rachunków z pomocą smartfona, bez czekania na obsługę.

Przeczytajcie także: Wolt przejęty przez DoorDash za 7 mld euro

RestBill to aplikacja kierowana zarówno do ludzi zarządzających restauracjami, jak i ich klientów. W tym pierwszym przypadku narzędzie ma ułatwiać zarządzanie biznesem – sprawdzi się w kierowaniu zespołem, obsłudze klientów i płatnościach. Apka udostępnia dobowe i miesięczne rozliczenia, automatyzuje proces wystawiania faktur i rozliczenia napiwków każdego kelnera.

Jak to wygląda z punktu widzenia klienta? Jego zamówienie powinno trafić do realizacji już w chwili składania, rachunek cały czas jest pod kontrolą, bo konsument widzi, co i za ile zamówił. Najciekawszy jest jednak wątek płatności – rachunek można za pomocą aplikacji uregulować samodzielnie, dowolnie go podzielić i dać napiwek, bez przywoływania obsługi. W transakcji można wykorzystać kartę, szybki przelew lub Blik. Na wskazany adres mailowy można otrzymać fakturę, a historia zamówień jest łatwo dostępna. Firma przekonuje, że wykorzystanie jej rozwiązania skraca obsługę jednego stolika nawet o 15 minut.

Przeczytajcie także: Nocne zmiany we władzach Aliora

Aplikacja RestBill działa na razie w dwóch lokalach: Setka Warszawa oraz Setka Wrocław. Wiosną przyszłego roku ma to już być kilkadziesiąt restauracji, a na koniec 2023 roku startup chce przekroczyć granicę 1 tys. partnerów. W szybkim rozwoju ma pomóc przeprowadzana właśnie integracja aplikacji z wybranymi dostawcami POS.

W maju podmiot przekonał do swojego pomysłu Grupę Assay, inwestującą w rodzime startupy. Obecnie spółka jest w trakcie organizowania drugiej rundy finansowania w wysokości ponad 2,4 mln zł, w przyszłym roku planowana jest kolejna runda inwestycyjna.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies