Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Żabka rozszerza zasięg usługi Jush. Zapowiada też promocję na zakupy z dostawą do domu

Użytkownicy Jush mogą zaoszczędzić maksymalnie 100 zł. Akcja potrwa do 10 listopada

Żabka poinformowała o uruchomieniu promocji dla użytkowników aplikacji Jush, służącej do zamawiania produktów. Jeśli wartość koszyka przekroczy 40 zł, klient może liczyć na 20 zł rabatu. Z tego bonusu można skorzystać pięciokrotnie, więc łącznie pozwala on zaoszczędzić 100 zł. Akcja startuje dzisiaj i potrwa do 10 listopada, do godzin wieczornych.

Przeczytajcie także: Nowa wersja PeoPay już dla wszystkich klientów Pekao

Usługa Żabka Jush wystartowała przed tygodniem. Polega ona na ekspresowej dostawie zakupów (tzw. q-commerce). Za jej rozwój odpowiada startup Lite e-Commerce, działający w ramach Grupy Żabka. Z rozwiązania mogą już korzystać posiadacze iPhone’ów, w listopadzie aplikacja pojawi się także w Google Play. W założeniu zamówienie ma być realizowane w kwadrans, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Przeczytajcie także: W ofercie mBanku pojawiły się Xiaomi Pay oraz SwatchPay

Początkowo wystartowały dwa dark store’y (magazyny z produktami), z których kurierzy obsługują część Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Teraz firma informuje o uruchomieniu kolejnych trzech magazynów. Będą one zaopatrywać mieszkańców Ochoty, Włoch, Targówka oraz Pragi Północ i Południe. Firma chce w niedalekiej przyszłości działać w całej Warszawie. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale staje się darmowa, gdy wartość koszyka przekroczy 35 zł.

Usługi szybkich dostaw tworzą już w m.in. Polsce: Jokr, Gorillas, Bolt, Swyft, Inpost czy GetnowX.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies