Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zen chwali się kolejną integracją. Do rozwiązań płatniczych wspieranych przez bramkę Zen Checkout dodano PayPal

Dzięki tej współpracy sklepom internetowym łatwiej będzie zarządzać płatnościami

Fintech Zen poinformował o zintegrowaniu swojej bramki płatniczej Zen Checkout z serwisem PayPal. Firma nie pobiera dodatkowych opłat z tego tytułu, a przedsiębiorcy korzystający z rozwiązania rozliczą transakcje bezpośrednio z amerykańską korporacją. Polski startup zapowiedział dalszą rozbudowę narzędzia.

Przeczytajcie także: Raiffeisen Digital Bank coraz bliżej startu na polskim rynku

Bramka Zen Checkout to rozwiązanie przygotowane z myślą o handlu internetowym. Usługa umożliwia sprzedawcom zarządzanie transakcjami w jednym miejscu, bez względu na to, w jaki sposób klient zechce zapłacić. Chodzi po prostu o uproszczenie procesu finalizowania transakcji i przeciwdziałanie zjawisku porzucania koszyków zakupowych przez klientów. Bramkę można integrować z popularnymi platformami e-commerce, np. Shoper, a w opracowaniu są wtyczki do kolejnych.

W ramach Zen Checkout klienci mogą już płacić za pomocą przeróżnych narzędzi, na liście znajdują się m.in. Mastercard, Visa, UnionPay, WeChat Pay, Blik, Paysafecard, Neosurf, Skrill, Webmoney, Trustly, iDEAL, Bancontact czy pay by link. Firma przekonuje, że dzięki temu handlowcy mogą docierać do konsumentów z całego świata. Połączenie bramki płatniczej z kontem Zen umożliwia przedsiębiorcy natychmiastowy dostęp do pieniędzy z transakcji.

Przeczytajcie także: Arena.pl chce wejść na główny rynek GPW

Zen to wywodzący się z Polski fintech posiadający licencję pieniądza elektronicznego wydaną przez Bank Litwy. Firma oferuje rachunki z polskimi numerami IBAN i wydaje do nich karty płatnicze. Wszystkim można zarządzać za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia pracujące pod kontrolą Androida, iOS, ale też na sprzęcie marki Huawei. Partnerem strategicznym startupu jest Mastercard.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies