Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Arena.pl chce wejść na główny rynek GPW. W polskim e-commerce robi się coraz ciekawiej

Firma nawiązała też współpracę z Fandla Faktoring i zapewni swoim partnerom usługi faktoringowe

Zarządzająca platformą arena.pl spółka o tej samej nazwie poinformowała o zawarciu umowy z Domem Maklerskim INC. Dotyczy ona przygotowania prospektu emisyjnego w związku z przeniesieniem notowań firmy z NewConnect na rynek główny GPW. Podmiot tłumaczy w komunikacie, że działanie to pozwoli mu zwiększyć płynność finansową i otworzyć się na nowych inwestorów.

Przeczytajcie także: MF upraszcza rejestrację w systemie e-TOLL

Gracz z rynku e-commerce ogłosił także rozszerzenie pakietu usług finansowych, z których mogą korzystać sprzedawcy korzystający z platformy. Spółka nawiązała współpracę z Fandla Faktoring – firmą oferującą usługi faktoringowe, w tym finansowanie faktur w euro. Warto przypomnieć, że w lipcu Arena.pl informowała o partnerstwie z fintechem PayPo. Dzięki temu na platformie pojawi się usługa płatności odroczonych.

Przeczytajcie także: Ustawa o gotówce przyjęta przez Senat

Na rynku platform e-commerce w Polsce robi się coraz ciekawiej. Amazon zmienił cennik dostawy, dzięki czemu jego usługi stały się bardziej atrakcyjne. Jednocześnie pojawiły się doniesienia o planowanym wejściu do naszego kraju Shopee – podmiotu z Singapuru, który do tej pory działał w Azji i Ameryce Południowej. Marketplace nawiązał współpracę z InPostem, o czym informował Rafał Brzoska. Prezes InPostu dał też do zrozumienia, że grono firm walczących o polskiego e-klienta będzie się zwiększać. A tymczasem i Allegro nie pozostaje bierne – spółka ogłosiła niedawno, że rozwijane przez nią rozwiązanie Allegro Pay, czyli płatności odroczone, jest już dostępne dla wszystkich klientów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies