Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
W jakim kierunku ma się rozwijać Booksy? Firma pyta o to klientów

Wywodzący się z Polski startup rozesłał do użytkowników swojej platformy ankietę

Booksy, polski startup łączący usługodawców z klientami, sonduje zainteresowanie nowymi funkcjami w jego aplikacji. W tym celu firma rozesłała do użytkowników platformy ankietę, w której pojawiły się m.in. sugestie ewentualnych kierunków rozwoju. Z informacji tych wynika, że w przyszłości aplikacja może posłużyć do rezerwowania stolików w restauracjach albo miejsc noclegowych.

Przeczytajcie także: Amazon Polska zmienia cennik dostaw

Firma pytała klientów o zainteresowanie rezerwacjami nie tylko w segmentach turystyki czy gastronomii, ale też np. edukacji (korepetycje), nauki jazdy czy medycyny (wymieniono tu m.in. stomatologię, fizjoterapię i dietetykę). W kategorii motoryzacja wskazano z kolei na możliwość diagnostyki samochodowej, wymiany opon czy skorzystania z myjni. Do tego dochodzą usługi dotyczące zwierząt (weterynaria i kosmetyka) oraz sportu (rezerwacja kortów tenisowych i boisk, ale też zajęcia z trenerami).

W przypadku niektórych wspomnianych kategorii na platformie Booksy można już znaleźć usługodawców. Dotyczy to chociażby motoryzacji czy stomatologii. Liczba ofert w tych segmentach nie jest jednak bardzo rozbudowana i firma najwyraźniej sprawdza, które z nich należy rozwijać w pierwszej kolejności. Wysłałem do startupu pytania o plany dotyczące rozwoju aplikacji. Gdy tylko otrzymam odpowiedzi, podzielę się nimi w aktualizacji tego tekstu lub w osobnym artykule.

Przeczytajcie także: Worldline wprowadza SoftPosa z PIN-em

Warto przypomnieć, że Booksy wystartowało kilka lat temu jako serwis do umawiania wizyt w salonach piękności i fryzjerskich, ale też narzędzie do zarządzania biznesem. Z czasem firma otworzyła się na sektory telekomunikacyjny czy finansowy – z pomocą aplikacji można się umówić na spotkanie m.in. w oddziałach Aliora oraz BNP Paribas. Z serwisu cashless.pl dowiecie się, że startup niedawno pozyskał od inwestorów 70 mln dolarów (łącznie na rozwój zdobył już 120 mln dolarów). Na przełomie roku 2020 i 2021 Booksy połączyło siły z największym konkurentem na rodzimym rynku – Versum. Jest też tegorocznym zdobywcą tytułu Fintech Roku, przyznawanego przez serwis cashless.pl.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies