Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Amazon Polska zmienia cennik dostaw. Łatwiej będzie o darmową wysyłkę

Amerykańska firma najwyraźniej przygotowuje się już do jesienno-zimowego sezonu zakupowego

Na polskiej stronie Amazona pojawiły się nowe warunki darmowej dostawy na terenie naszego kraju. Od pierwszego września klient nie zapłaci za wysyłkę, jeśli minimalna kwota zamówienia wyniesie 40 zł. To spora zmiana, ponieważ wcześniej użytkownicy serwisu musieli złożyć zamówienie o wartości minimum 100 zł, jeśli nie chcieli ponosić kosztów przesyłki.

Przeczytajcie także: Worldline wprowadza SoftPosa z PIN-em

Amerykański gigant e-commerce uściśla w regulaminie usługi, że darmowa dostawa dotyczy produktów wysyłanych bezpośrednio przez Amazon.pl i sprzedawców zewnętrznych korzystających z centrów logistycznych Amazon (usługa Realizacja przez Amazon). Firma zaznacza też, że w przypadku niestandardowych przesyłek opłata może zostać naliczona. Warto dodać, że karty i bony podarunkowe, cyfrowe treści do pobrania i e-booki nie są wliczane do minimalnej kwoty zamówienia.

Wydaje się, że zmiana w cenniku to element przygotowań do okresu jesienno-zimowego, który w handlu jest kluczowy. Jakiś czas temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że amerykańska firma może wówczas zintensyfikować swoje działania nad Wisłą. Bo chociaż serwis pojawił się w Polsce przeszło pół roku temu i może się pochwalić niezłymi wynikami (przynajmniej gdy mowa o liczbie odwiedzin strony), to trudno mówić o rewolucji w rodzimym e-commerce – Amazon nim nie wstrząsnął.

Przeczytajcie także: Visa i Nest wprowadzają nowy model płatności kartą w internecie

Krok Amazona wygląda na odpowiedź na to, co na polskim rynku oferuje jego największy konkurent, czyli Allegro. Mowa o rozwijanej od kilku lat usłudze Smart. To dostawy w abonamencie, za które jednorazowo (na rok) płaci się 49 zł. Rozwiązanie to zapewnia darmową dostawę do paczkomatów (przy zakupach powyżej 40 zł od jednego sprzedawcy) oraz kurierem (minimalna kwota zamówienia u jednego sprzedawcy wynosi wówczas 80 zł). Narzędzie wiąże się też z opcją darmowych zwrotów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies