Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Orlen paczka coraz bliżej startu. Automaty paczkowe mają ruszyć we wrześniu. Będzie też apka do odbioru przesyłek

Sieć automatów do końca roku powinna mieć 5,5 tys. punktów nadawania i odbierania paczek

Sklepy internetowe niebawem będą mogły korzystać z nowej usługi dostawy przesyłek do klientów. Rozwijane przez rodzimy koncern energetyczny rozwiązanie "Orlen paczka" będzie wykorzystywać sieć automatów, stacji benzynowych, ale też możliwości spółki Ruch, należącej do naftowego giganta. Firma zaprasza potencjalnych partnerów biznesowych do odwiedzenia strony paczkawruchu.pl umożliwiającej nawiązanie współpracy.

Przeczytajcie także: Australia bierze pod lupę portfele cyfrowe

Pod wspomnianym adresem znaleźć można formularz dla przedsiębiorców prowadzących sklep internetowy. Po jego wypełnieniu z firmą powinien się skontaktować konsultant, który przedstawi warunki współpracy z Orlenem w ramach dostawy "Orlen paczka". Operator usługi zapewnia na stronie, że dostawa do punktu odbioru potrwa jeden dzień roboczy, informuje też o obsłudze zwrotów, integracji z popularnymi platformami e-commerce, chwali się także atrakcyjnymi cenami, ale te pewnie zależą od potencjału partnera.

Przeczytajcie także: Rachuneo wycofuje się z przelewów ekspresowych

W najbliższych tygodniach Orlen zamierza uruchomić 200 automatów paczkowych, które klient będzie mógł obsługiwać z pomocą aplikacji (to rozwiązanie bezdotykowe, podobne oferuje już Inpost). Do końca 2022 roku sieć maszyn będzie liczyła blisko 2 tys. urządzeń. Obecnie spółka poszukuje dla nich dogodnych lokalizacji. Cała sieć do końca roku powinna liczyć 5,5 tys. punktów nadawania i odbierania paczek, a w ciągu dwóch lat rozrośnie się do 10 tys. Orlen zapowiada jednocześnie rozwój sortowni oraz tras kurierskich, które umożliwią sprawne funkcjonowanie usługi.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies