Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zostaw paczkę w Żabce to nowa usługa popularnej sieci. Kierowana jest do lokalnych społeczności

Małe sklepy staną się przechowalnią dla przesyłek. Firma zapewnia, że to pionierski projekt na polskim rynku

Żabka poinformowała, że uruchomiła nową usługę: Zostaw paczkę w Żabce. To propozycja dla osób, które np. handlują w internecie, ale nie chcą lub nie mogą spotkać się z odbiorcą w domu. Jedna strona transakcji zostawia przesyłkę w sklepie, a druga odbiera ją, podając wcześniej kod odbioru. Firma podkreśla, że jako pierwsza w Polsce udostępnia taką usługę klientom indywidualnym.

Przeczytajcie także: Revolut wyceniony na 33 mld dolarów

Aby skorzystać z tego rozwiązania, należy na stronie paczki.zabka.pl uzupełnić numer telefonu i adres mailowy (nadawcy i odbiorcy). Sieć zaznacza w komunikacie, że nie jest wymagane oznaczenie przesyłki etykietą adresową – wystarczy odręcznie napisać na paczce jej numer i pozostawić ją w wybranym sklepie Żabka, z którego odbierze ją inny klient. Ma na to dwa dni. Istnieje też opcja nadania przesyłki za pobraniem, w tym przypadku jej wartość nie może przekroczyć 1 tys. zł.

Ze strony usługi wynika, że przesyłka może ważyć maksymalnie 10 kg, przewidziano też trzy rozmiary paczki. Zapewne to od gabarytów będzie uzależniona opłata za usługę. Póki co obowiązuje cena promocyjna: 0,99 zł. Każda przesyłka jest objęta podstawowym ubezpieczeniem do 1 tys. zł. Klient może dodatkowo ubezpieczyć paczkę – za ubezpieczenie rozszerzone (do 5 tys. zł) zapłaci niespełna 3 zł. Operatorem technologicznym usługi jest spółka Pointpack.

Przeczytajcie także: Pekao uruchamia pakiet Komfort

Z serwisu cashless.pl dowiecie się także, że Żabka niedawno uruchomiła pierwszy sklep typu Żappka Store. W obiekcie nie ma ani obsługi, ani nawet kas, a zakupy robi się z wykorzystaniem aplikacji żappka. Placówka działa na Międzynarodowych Targach Poznańskich i jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Firma deklaruje, że ma w planach uruchomienie kolejnych Żappka Store.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies