Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Największa internetowa platforma sprzedaży samochodów działa już w Polsce. Zobaczcie, czym jest Carvago

Operator serwisu Carvago oferuje szeroki dostęp do pojazdów używanych oraz pakiet usług dodatkowych, w tym finansowanie, ubezpieczenia i gwarancje

Na polskim rynku wystartował wywodzący się z Czech serwis Carvago.com, przedstawiający się jako największa w Europie platforma sprzedażowa samochodów używanych. Jej klienci otrzymują dostęp online do setek tysięcy pojazdów z całego kontynentu. Firma zapewnia jednak, że ważna jest nie tylko szeroka oferta, ale i szereg usług dodatkowych.

Przeczytajcie także: InPost zastrzegł markę InPost Fresh

Jak wyglądają zakupy na Carvago.com? Gdy klient wybierze już w serwisie pojazd, firma sprawdza jego historię według numeru VIN, odbywa się także przegląd CarAudit. Jeżeli samochód go nie przejdzie, klientowi oferuje się alternatywny model. Firma zapewnia, że poważnie podchodzi do tej kwestii, przytacza też dane na potwierdzenie tezy: platforma przetwarza ponad 6,5 miliona ofert dziennie, ale w swojej ofercie sprzedażowej uwzględnia tylko około 10 proc., które spełniają kryteria. Klient nie ponosi kosztów audytu.

Wybrany pojazd powinien trafić pod dom kupującego w ciągu maksymalnie 20 dni roboczych. Istnieje możliwość zwrotu auta w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. W pakiecie wspomnianych usług Carvago oferuje finansowanie zakupu, ubezpieczenie czy przedłużoną gwarancję (standardowa wynosi sześć miesięcy, można ją wydłużyć do dwóch lat). Na życzenie kupującego firma przejmuje na siebie również część formalności, m.in. zarejestrowanie pojazdu. Cały ten proces odbywa się całkowicie online.

Przeczytajcie także: Compensa uruchomiła portal dla posiadaczy ubezpieczeń zdrowotnych

Startup powstał w 2017 roku, ale na rynku debiutował jesienią ubiegłego roku w Czechach. Obecnie działa w siedmiu krajach, planuje ekspansję w kolejnych (wymieniane są m.in. Niemcy, Włochy czy Hiszpania). Podmiot działa nie tylko w segmencie detalicznym – chwali się też pokaźną liczbą partnerów w sektorze biznesowym.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies