Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Druga odsłona kampanii reklamowej Blika. Ruszyła loteria z główną nagrodą 100 tys. zł

Zabawa potrwa do 4 marca 2017 r. Mogą w niej uczestniczyć wszyscy, którzy chociaż raz użyją Blika

W ubiegły piątek ruszyła wreszcie ogólnopolska kampania reklamowa Blika. O powodach jej uruchomienia i takich a nie innych akcentach wybranych do przekazów medialnych pisał Jacek Uryniuk w tekście, który możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Blik trafił do nowej aplikacji mobilnej ING

Dzisiaj ogłoszono drugą odsłonę kampanii, a jest nią loteria Blikomania, w której mogą uczestniczyć wszyscy dokonujący Blikiem jakichkolwiek transakcji. Wystarczy użyć Blika między 5 grudnia 2016 r. a 4 marca 2017 r. a następnie zgłosić to przez stronę internetową https://blikomania.pl.

Organizator loterii przewidział tysiąc nagród pieniężnych. Najwyższa z nich sięga 100 tysięcy złotych. Poza tym wygrać można 900 nagród pieniężnych o wartości 100 złotych, 90 nagród o wartości 1 tys. złotych i 9 nagród o wartości 10 tys. złotych.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza Masterpassa

Niedawno do płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem kart zachęcała Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. W loterii „Zakupy bez gotówki”, która zakończyła się 24 listopada, można było wygrać elektryczne samochody BMW i3, smartfony Samsung oraz bilety do Multikina. Partnerami promocji były dwie największe organizacje płatnicze, czyli Mastercard i Visa.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies