Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Już możecie założyć konto w usłudze NeoClick. Pierwsze zakupy przy jego pomocy będą możliwe za dwa tygodnie

Konto NeoClick będziecie też mogli powiązać z portfelem Masterpass

O firmie NeoClick mogliście przeczytać w serwisie Cashless już latem ubiegłego roku. Wtedy był to jednak opis usługi budowanej wspólnie przez eCard i InPost, która dopiero ma znaleźć się na rynku. Wiele wskazuje na to, że właśnie się to dzieje. Już możecie bowiem założyć konto NeoClick a firma obiecuje, że w pierwszych sklepach zakupy przy jego pomocy będziecie mogli zrobić w połowie lutego. Ale aplikacji mobilnej jeszcze nie udało mi się znaleźć w Google Play.

Przeczytajcie także: Za piwo możecie już zapłacić bitcoinami

Po szczegółowy opis usługi NeoClick odsyłam do tekstu z sierpnia ubiegłego roku. Znajdziecie go tutaj. W tym momencie wspomnę tylko, iż NeoClick to aplikacja, za pomocą której internetowe zakupy mają być łatwiejsze i przyjemniejsze niż dzisiaj. Po jednorazowym założeniu konta, podaniu adresu dostawy oraz wprowadzeniu danych płatniczych będziecie mogli kupować produkty w internecie wskazując jedynie NeoClick jako metodę płatności. Narzędzie przekaże sprzedawcy wszystkie potrzebne informacje do realizacji zamówienia.

Wśród metod płatności dostępnych dla użytkowników NeoClick mają się znaleźć m.in. pay by linki i karty oraz Masterpass, czyli cyfrowe rozwiązanie portfelowe Mastercarda. – Współpraca między naszymi firmami wpisuje się w strategię popierania przez Mastercard tych podmiotów z sektora fintech, które potrafią najlepiej odczytać potrzeby współczesnego e-konsumenta – mówi Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Przeczytajcie także: InPost znów stawia na paczkomaty

Pomysł na NeoClick wydaje się interesujący. Sądzę jednak, że to, czy rozwiązanie podbije rodzimy rynek e-commerce, zależy głównie od liczby sklepów, które zdecydują się do projektu dołączyć. Użytkownicy chętniej założą konto w NeoClicku, jeśli przycisk "Kupuję z NeoClick" wyświetli się na wielu portalach zakupowych. A to wymaga czasu i może nie być takie proste, jak się wydaje jego twórcom.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies