Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard szuka następców ZenCardu. Trwa nabór do Start Path

W ramach programu Mastercarda można otrzymać dofinansowanie dla innowacyjnych projektów. W wiosennej edycji dominuje tematyka AI

Program Mastercarda "Start Path Global" jest przeznaczony dla startupów, które działają w obszarach związanych z handlem i finansami, a które poprzez swoje innowacyjne pomysły mogą mieć wpływ na przyszłość cyfrowych płatności. Dzięki udziałowi w projekcie Mastercarda, młode firmy zyskują finansowanie dla realizacji swoich projektów.

Przeczytajcie także: Rozmowa z współzałożycielem spółki ZenCard

Do obecnej, wiosennej edycji programu dopuszczono pięć innowacyjnych przedsiębiorstw. Trzy z nich zajmują się tematyką AI, czyli sztuczną inteligencją wykorzystywana do analizowania zachowań klientów, zwiększania ich zaangażowania w punktach handlowych i oddziałach banków oraz do przetwarzania danych dotyczących płatności. Pozostałe dwie firmy opracowują rozwiązania dla punktów sprzedaży.

Startupy zainteresowane udziałem w programie mogą się zgłaszać do jego kolejnej, letniej edycji. Aplikacje są przyjmowane do 23 kwietnia na stronie internetowej www.startpath.com. Tam też znajdziecie więcej szczegółowych informacji o samym programie oraz warunkach uczestnictwa.

Przeczytajcie także: PKO BP kupuje ZenCard, spółkę z branży fintech

Od 2014 r. inicjatywą Start Path zainteresowało się ponad 5 tys. startupów. 100 z nich z 24 krajów Mastercard zaprosił do udziału w półrocznym programie. Wśród nich znalazł się m.in. polski ZenCard, który niedawno został kupiony przez PKO BP. Bank nabył 100 proc. udziałów fintechu od funduszy Venture Capital: Experior Venture Fund i SpeedUp Group, od LMS Sp. z o.o. oraz od założycieli firmy. ZenCard jest znany z opracowania platformy, służącej do łatwej implementacji i zarządzania programami rabatowymi lub lojalnościowymi. O tym, jak udział w Start Path pomógł firmie ZenCard opowiada jeden z jej założycieli w wywiadzie dla Cashless. Całość znajdziecie tutaj.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies