Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
W lipcu Alior nie powtórzył na Facebooku czerwcowego sukcesu

Tym razem lajków wystarczyło mu jedynie na zdobycie pierwszego miejsca wśród najbardziej angażujących stron z branży finansowej

Pamiętacie, jak w zeszłym miesiącu Alior jednym wpisem na Facebooku awansował o tysiąc pozycji i znalazł się w pierwszej dziesiątce polskich stron, które zaangażowały największą liczbę użytkowników tego medium społecznościowego? Wpis dotyczył mistrzostw w piłce nożnej i zachęcał do kibicowania polskiej drużynie.

Bank poszedł za ciosem i w lipcu ponownie nawiązywał do tego wydarzenia w jednym ze swoich wpisów. "Oglądanie Mistrzostw nie będzie już tym samym... Biało−Czerwoni dali z siebie wszystko! Dziękujemy piłkarzom i kibicom! Rozpiera nas duma! Jesteście wielcy!".

Przeczytajcie także: Ekspresowo wysyłacie coraz mniejsze kwoty

Jednak tym razem się nie udało i w ogólnym zestawieniu najbardziej angażujących stron na FB Alior przepadł z kretesem. Kliknięć, polubień i komentarzy wystarczyło natomiast, by otworzyć ranking profili banków i instytucji finansowych.

Pod względem liczby fanów sytuacja nie zmienia się od miesięcy. Nadal dominuje BZ WBK, którego profil polubiło ponad 277,5 tys. zarejestrowanych na Facebooku. Zwróćcie uwagę, że w lipcu najwięcej nowych fanów przyciągnął Pekao, który dzięki temu awansował w rankingu największych stron o jedną pozycję z miejsca 11 na 10.

Ranking biorący pod uwagę obsługę klienta, czyli czas i skalę reakcji na zamieszczane na stronie komentarze, otwiera tak jak w czerwcu Idea Bank.

Przeczytajcie także: Największe sieci bankomatów w Polsce. Raport Cashless

Na drugie miejsce wskoczył profil Moje Inteligo, z bardzo dobrym ponad 97 proc. udziałem wpisów, na które zareagowała obsługa konta. Na uwagę zasługuje też profil Euro Banku, który awansował o cztery miejsca i zajął w tym zestawieniu piątą pozycję.

W ubiegłym miesiącu, gdy napisałem o, jak się okazuje, jednorazowym sukcesie Aliora, pytaliście w komentarzach, co takie zestawienia mówią o bankach, ich działaniach, czyli co z tego wynika. Wystarczyło poczekać miesiąc, porównać wyniki i wnioski każdy może wyciągnąć sam. A swoją drogą, gdybym znał przepis na przyciągnięcie tysięcy a najlepiej milionów fanów…

Raport jest przygotowywany na podstawie danych zbieranych przez firmę Sotrender i publikowanych w "Fanpage Trends" .

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies