Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci Aliora dostaną nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną jeszcze przed wakacjami

Po zakończonej fuzji operacyjnej z BPH Alior może skoncentrować się na rozwoju usług cyfrowych

Pod koniec marca Alior zakończył fuzję operacyjną z bankiem BPH. Nie obyło się bez drobnych problemów, bo część klientów miała m.in. kłopoty z zalogowaniem się na swoje rachunki. Teraz te problemy są już za informatykami Aliora, a bank może skupić się na rozwoju technologicznym, o czym pisze dziś Maciek Rudke w Parkiecie.

Przeczytajcie także: Tylko jeden przelew do ZUS zamiast trzech

Jak mówi na łamach gazety Celina Waleśkiewicz, dyrektor generalny pionu fuzji i kanałów elektronicznych Aliora, w najbliższym czasie bank uprości ofertę produktową i wzbogaci funkcjonalność kanałów cyfrowych. – Dużym wydarzeniem w naszym banku będzie wprowadzenie nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej. Klienci indywidualni powinni skorzystać z nowego systemu jeszcze w pierwszym półroczu – zapowiada Waleśkiewicz.

Przeczytajcie także: Jest polski odpowiednik UberRUSH

Tymczasem obecny system transakcyjny Aliora i aplikacja mobilna trącą myszką. Bank zakopany w kilku fuzjach nie miał chyba sił na to, by dotrzymywać kroku konkurencji w rozwoju elektronicznych kanałów obsługi klientów. Mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Przypomnę, że tacy na przykład byli biznesowi klienci Meritum po tym jak stracili aplikację mobilną po fuzji w 2015 r., do dziś nie mogą korzystać z łatwego dostępu do rachunków przez smartfony.

Źródło: Parkiet, str. 9

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies