Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Cachet zamierza wejść do Polski. Insurtech chce skusić kierowców Ubera ofertą Pay As You Drive

Cachet prowadzi obecnie rozmowy z polskimi ubezpieczycielami, wśród których szuka partnera do współpracy

Estoński insurtech Cachet zamierza wkrótce rozpocząć działalność na polskim rynku. Na początku firma chce zaproponować polskim klientom ubezpieczenia komunikacyjne przygotowane z myślą o kierowcach Ubera, Bolta czy Free Now. Startup liczy, że do zwiększenia zainteresowania jego ofertą może się przyczynić planowane na początek 2021 r. wejście w życie tzw. lex Uber, czyli regulacji nakładającej większe obowiązki na dotychczas nielicencjonowanych kierowców zajmujących się przewozem osób.

Przeczytajcie także: Bot od Europ Assistance przeprowadził już 60 tys. rozmów w tym roku

Cachet sprzedaje ubezpieczenia w modelu Pay As You Drive, czyli płać, kiedy jeździsz. Swoją ofertę kieruje do kierowców platform typu Uber, proponując im możliwość kalkulowania składki tylko za czas, kiedy jeżdżą komercyjnie. Kierowca deklaruje, ile godzin tygodniowo spędza za kółkiem jako przewoźnik, a następnie przekazuje insurtechowi dostęp do danych platformy sharingowej, na podstawie których wyliczana jest adekwatna stawka za ochronę. Ubezpieczenia są dostępne w modelu miesięcznej subskrypcji. Na razie z oferty insurtechu mogą korzystać kierowcy z Estonii i Łotwy.

Przeczytajcie także: Kto oferuje płatności mobilne w Polsce?

Jak dowiedziałam się od Hedi Mardisoo, prezes i współzałożycielki Cachet, insurtech jest obecnie na etapie rozmów z polskimi ubezpieczycielami, wśród których szuka partnera do współpracy. Na rynku estońskim Cachet sprzedaje ochronę dostarczaną przez BTA, spółkę z działającej również w Polsce grupy Vienna Insurance Group.

W dalszych planach firma chce rozwijać ofertę ubezpieczeń kierowanych to przedstawicieli tzw. gig economy, czyli osób podejmujących pojedyncze projekty i zlecenia.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies